Raella Budow
צילום מזון מקצועי

צילום מזון מקצועי

צילום מזון הוא אחד מענפי הצילום שבהם הצלם מתמחה בעצם בצילום מנות, חומרי גלם ומוצרי מזון שונים. התמונות שאתם יכולים לראות ברשתות החברתיות, בשלטי החוצות או אפילו בשילוט המבצע בסופר, מבוסס על צילום מזון מקצועי של צלם מזון המומחה לסוג צילום זה. ראלה בודו הינה צלמת מזון בעלת תואר ראשון בתקשורת ובצילום, ומתמחה בצילום מזון. ראלה עובדת עם עסקים בכל סדר גודל בענף הקולינריה ומשלבת בין עבודת הצילום לעיצוב המזון והכנתו לתמונה – מקצוע זה נקרא סטייליסטית מזון. האפשרות לקבל את שני השירותים במקום אחד מאותו איש מקצוע תורם רבות לבעלי עסקים קטנים עד בינוניים בחיסכון כלכלי מצד אחד ומבלי להתפשר על איכות השירות והתמונות שהם מקבלים מצד שני.

כיצד עיצוב המזון בא לידי ביטוי בתמונה?

אחת העבודות החשובות ביותר של צלם אוכל מקצועי היא להביא לידי ביטוי את המזון באמצעות עיצוב התמונה. בעלי עסקים וארגונים גדולים בדרך כלל מזמינים סטייליסט/ית מזון וצלם מזון בנפרד וזאת מכיוון שלא כל צלם מתמחה גם בעיצוב האובייקט המצולם. אם יצא לכם לראות תמונות מתיק העבודות באתר שלנו, סביר להניח שראיתם כיצד אנו משלבים אלמנטים שונים ביחד עם האובייקט הראשי המצולם. כך למשל: חתיכות של פירות המתעופפים מתוך כוס שייק בריאה, פרוסות עוגה המסודרות בצורה מעוצבת או כיכר לחם שהתאורה מחמיאה לכל פירור קמח המפוזר עליה. שילוב נכון של אובייקטים שונים בתמונה, רקעים מתאימים תוך שבירת הצבע של המנה העיקרית המצולמת ומשחק נכון עם התאורה יכול להוביל לתמונות מדהימות שיגרו את החך וישפרו את תחושת הטעם.

איך נבחר צלם מזון מקצועי?

בחירת צלם מזון שיתאים לכך ביותר יהיה על פי מגוון פרמטרים עיקריים:

  • הניסיון של הצלם – את זה תוכלו לבדוק בהתאם לתמונות המופקות בתיק העבודות שהוא מציג, בשיחה עמו ובאופן שבו הוא עובד בשטח.
  • האם הצלם יודע גם לעצב את התמונה? – לא כל צלם הוא סטייליסט מזון, כלומר בעל ניסיון או התמחות מקצועית בעיצוב התמונה. כל אחד יכול להשתמש בפוטושופ לעריכות שונות, אולם כדי לייצר תמונות אותנטיות, מקצועיות ואיכותיות ששובות את הלב ומעוררות את התשוקה החבויה בכל אחד מאתנו לאוכל טעים – זה משהו שלא כל צלם יכול לעשות.
  • ציוד טכנולוגי – האם לצלם יש ציוד טכנולוגי מתקדם? איננו מדברים רק על מצלמה. יש ציוד רב שניתן לעשות בו שימוש, כאשר צלם מקצועי יוכל בדרך כלל להביא עמו סטודיו נייד של ממש עם כל הציוד הנדרש להפקת תמונות מרהיבות בבית העסק של הלקוח.

צילום מזון מקצועי למסעדות:

בית העסק העיקרי בתחום המזון העושה שימוש בשירותיו של צלם מזון מקצועי הוא מסעדה. צילום למסעדות חיוני הן לצורך שימוש בתמונות כחומרי גלם לפרסום ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות והן לצורך שימוש כחומרי גלם לשלטי חוצות, פרסומות OFFLINE, ברושורים וכמובן תפריט המסעדה.

זקוקים לצלמת מזון מקצועית ומנוסה? צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

תוכן עניינים
צילום מזון מקצועי
בואו נדבר!
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם