Raella Budow
צלם אוכל בדרום

צלם אוכל בדרום

בשנים האחרונות ענפי התעשייה והמסחר בדרום החלו להתפתח, במיוחד בתקופת הקורונה בה אנשים החלו להקים עסקים ביתיים בתחום הקייטרינג בפרט והמזון בכלל. לצד אלה נפתחו עסקים חדשים בתחום המזון לאחר תקופת הקורונה: בתי קפה, מסעדות ועוד. כל אלה ואחרים זקוקים לשירותיו של צלם אוכל בדרום שיוכל להפיק עבורם תמונות מרהיבות בהם יוכלו להשתמש כדי למתג ולפרסם את העסק ולקדם מכירות. לפרטים נוספים והזמנת צלם אוכל בדרום צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

האם תמונה עדיין שווה אלף מילים היום?

בעידן המודרני בו ערוץ התקשורת העיקרי הוא האינטרנט והישראלי הממוצע מעביר שעות ביום ברשתות החברתיות ונחשף לאלפי תמונות ותכנים ויזואליים שונים, האם תמונה באמת שווה עדיין אלף מילים? האם היא מספרת סיפור? או שמא מדובר בעוד תמונה שקל להחליק עליה לתמונה הבאה? ובכן זה כבר תלוי באיכות העבודה של הצלם שלכם. צלם אוכל בתל אביב, בדרום או בכל מקום אחר, צריך לדעת לספק את העבודה בצורה מקצועית ולייצר תמונות מדהימות שהקהל לא יישאר אדיש אליהן. במיוחד בעידן הדיגיטלי בו הקהל נחשף לאינספור תמונות ואלמנטים ויזואליים שונים במהלך היום, חשוב יהיה לעבוד מול צלם מזון מקצועי שידע להפיק את התמונות ברמה הנדרשת.

אילו עסקים בדרום זקוקים לצלם מקצועי?

מסעדות, בתי קפה, אולמות אירועים, מאפיות וסוגים רבים ושונים של בתי עסק בתחום הקולינריה זקוקים לשירות צילום מזון מקצועי. בשירות זה המטרה היא לשים את האוכל במרכז ולגרום לו לעורר תחושות ורגשות אצל הצופה, שבתקווה גם יניעו אותו לפעולה לבצע הזמנה מהעסק. למעשה, התמונות אמורות לגרום ללקוח להרים את הטלפון ולהזמין טייק אווי או להגיע אל המקום ולקנות אוכל. כך למשל רשת מזון המוכרת בסניפיה מוצרי מזון שונים – זקוקה לתמונות לצורך פרסומים ושלטים שונים, מסעדות עושות שימוש בתמונות מרהיבות של המנות במסעדה על מנת למשוך לקוחות או לגרום להם להזמין אוכל הביתה ואילו אולמות אירועים למשל יכולים לעשות שימוש בשירות על מנת להציג ללקוחות ששירותי הקייטרינג של האולם הם ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

אז איך מצלמים אוכל בצורה מקצועית?

העבודה של צלם אוכל מקצועי אינה מסתכמת רק בלחיצה על הכפתור במצלמה אל מול המנה או המוצר. הצלם צריך להחליט על זווית הצילום המתאימה של המנה/המוצר, על חשיפת המוצר לתאורה המתאימה, המיקום של המוצר ביחס לתמונה הכוללת, השימוש בכלים, חומרי גלם, תבלינים, פירות/ירקות ועזרים שונים על מנת לייצר תמונה מעוצבת ומרהיבה. כל אלה ועוד יהיו מנת חלקו של הצלם ולכן בבואכם לבחור צלם מקצועי, בדקו תחילה של תיק העבודות שלו והתרשמו מעבודתו בפועל.

לסיכום; בין אם מדובר על צילום למסעדות, בתי קפה, אולמות אירועים או רשתות מזון על הצלם מוטלת אחריות כבדת משקל להפיק תמונות מדהימות שיעזרו לקדם את המותג, להציג את טיב האוכל, לעורר את תחושת הטעם של הצופה ולהגדיל מכירות.

תוכן עניינים
צלם אוכל בדרום
בואו נדבר!
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם