Raella Budow
אומנות הצילום של מנות מעוצבות

אומנות הצילום של מנות מעוצבות

עם העלייה ברשתות החברתיות אנו עדים למגוון טרנדים חמים שרק מבליטים שירותים מסוימים ואת הצורך בהם. כך למשל אומנות הצילום של מנות מעוצבות ובה אנשים מנסים להציג בצורה הטובה והמושכת ביותר את מנות האוכל שהם מכינים בביתם ולהציג אותם ברשתות החברתיות למכריהם. בתי עסק לעומת זאת, עושים שימוש בתמונות מזון מקצועיות ואיכותיות על מנת לשווק את מוצרי העסק ולקדם אותם ברשתות החברתיות, בפרסומות, קטלוגים, פליירים וקמפיינים שונים אונליין ואופליין.

מה הכוונה אומנות צילום של מנות מעוצבות?

אחד המונחים שכדאי יהיה לכם להכיר הוא סטיילינג לאוכל. מדובר למעשה במונח המתקשה לעיצוב מושא הצילום (במשא שלנו המוצר או חומר הגלם) וארגונו בצורה שתחמיא לו בתמונה המיועדת. הפקת תמונה מרהיבה שתשלב בין הקומפוזיציה הנכונה, התאורה המחמיאה וזווית הצילום הטובה ביותר – תהפוך את התמונה למושכת ומעניינת, כזו שלא רק תספר סיפור אלא תמכור את המוצר.

מי צריך צילום אוכל מקצועי?

כל עסק בתחום הקולינריה טוב שישכור צלם מקצועי המתמחה גם בסטיילינג לאוכל. שירות זה נקרא צילום קולינריה וחשוב לזכור לבדוק את הידע והניסיון של הצלם בעיצוב והסטיילינג של התמונה. כלומר, צלם מזון מקצועי ככל שיהיה, ידע להפיק תמונות יפות ולעשות שימוש נכון בציוד שברשותו, אולם לא ידע לעצב ולסגנן את המוצר והאלמנטים השונים על מנת לשדרג את התמונה. זה יכול להיות ההבדל בין תמונה איכותית לתמונה חובבנית, בין סתם עוד תמונה לבין תמונה שבאמת מוכרת.

תוכן עניינים
אומנות הצילום של מנות מעוצבות
בואו נדבר!
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם