Raella Budow
צילום מוצרים

איך מבצעים צילום מוצרים מקצועי?

בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו כיום כמעט כל בית עסק זקוק לשירותי צילום מקצועיים. צילום מוצרים מקצועי יאפשר לבעל העסק להציג את המוצרים שלו בצורה יצירתית, בולטת וכזו שתמשוך את תשומת הלב של הגולשים אל התמונה. בעוד אנשים משוטטים ברשתות החברתיות ומדלגים במהירות על פוסטים ופרסומות, יש לתמונה שבריר של שניה להציג רושם חיובי שישבה את תשומת הלב ויגרום להם להסתכל על הפוסט או הפרסומת שלכם. התמונות יוכלו גם לשמש לחנות הדיגיטלית שלכם וגם לקטלוג/ברושור מודפס במידת הצורך. אז מי צריך צילום מוצרים מקצועי? והאם כדאי להיעזר בצלם או לנסות לצלם לבד? 

לצלם בעצמכם או להיעזר בצלם מקצועי?

התשובה היא חד משמעית – להיעזר בצלם מקצועי. היום קשה מאוד להתבלט על פני המתחרים ועם התחרות הגדולה שיש בכל תחום חשוב יהיה להציג את המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר, לשפר את חוויית המשתמש באתר החנות הדיגיטלית שלכם ולהיעזר בטכניקות צילום מתקדמות, יצירתיות והניסיון של הצלם על מנת להבליט את הייחודיות, היתרונות והמאפיינים של המוצרים שלכם. ללא קשר אם מדובר בצילום מזון, צילום פרחים, צילום של מתנות או כל מוצר אחר.

איך לצלם מוצרים בצורה מקצועית שתגדיל את המכירות בעסק שלכם?

בבואכם לצלם מוצרים בצורה מקצועית אתם צריכים לקחת בחשבון 3 דברים עיקריים:

  • תמונה חדה וברורה – חשוב לעשות שימוש בציוד צילום מקצועי ומתקדם שיאפשר להפיק תמונות חדות וברורות ברזולוציה גבוהה ולמגוון שימושים.
  • הבלטת המוצר – דאגו להבליט את המוצר על הרקע שלו ולשלם אלמנטים שונים על מנת להבליט את המוצר ולהוסיף יופי ויצירתיות לתמונה. לדוגמה: כאשר עושים סטיילינג לאוכל עושים שימוש באבקות, תבלינים וחומרי גלם ורקעים שונים על מנת להבליט את המנות. 
  • יצירת סיפור – סיפור יחבר את הצופים לרגש ורגש מוביל לביצוע רכישה, בין אם פיזית או דרך אתר החנות שלכם. בין אם מדובר על בגד, צעצוע, מתנה או מנה במסעדה שלכם – היעזרו בניסיון של הצלם ליצור סיפור ולעורר את הרגש של הצופה.

ראלה צלמת מזון וצילום מוצרים ובעלת ניסיון רב בתחום, תשמח לעמוד לשירותכם. צרו קשר באתר ובטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

תוכן עניינים
צילום מוצרים
בואו נדבר!
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם