Raella Budow
צילום מוצרים

צילום מוצרים מקצועי – קחו לכם נקודת מבט חדשה

כיום, העידן החדשני בו אנחנו נמצאים מצריך מלא מעט עסקים להתקדם ברמה הטכנולוגית גם בכל הקשור לשיווק דיגיטלי ויזואלי. בדרך כלל בעל העסק לא יוכל לעשות זאת לבד וחשוב שישכור את אנשי המקצוע הנכונים לשם כך. אחת הדרכים לעשות זאת כראוי הוא באמצעות שימוש בעולם הצילום למשל. אחד האלמנטים האיכותיים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי הוא האלמנט הוויזואלי המתבטא, בין היתר, באמצעות צילום מוצרים מקצועי המנגיש אל קהל היעד של בית העסק את המוצרים מנקודת השקפה אחרת ומבליט את היתרונות שלהם באופן יצירתי ואפילו אומנותי.

מדוע כדאי להשקיע בצילום מקצועי ולא בצילום מהטלפון הנייד למשל?

הטכנולוגיה בעידן המודרני ללא ספק מפתיעה ומביאה עמה איכויות גבוהות. יחד עם זאת, עין של אדם שאינו מיומן בצילום מוצרים מקצועי לא תוכל לתפוס את המוצרים כראוי גם באמצעות מצלמה של טלפון נייד למרות הנגישות והנוחות. רצוי שיהיו אלמנטים המבליטים בצורה יצירתית את המוצר. למשל אם אנחנו בסשן צילום של פרחים חשוב שהצילום יותאם לכך ברמה המקצועית לעומת צילום קולינרי שיש לו נישה משלו. 

אילו סוגי צילומים מתאימים לשיווק דיגיטלי?

צילום מוצרים עבור אתרי האינטרנט ופלטפורמות השיווק הדיגיטליות ללא ספק שינו את חוקי המשחק. הרשתות מלאות בסגנונות צילום שונים החל מצילומי סטיילינג לאוכל ועד לצילומי מוצרים על בסיס רקע לבן ועוד. גם אם קהל היעד שלכם לא מחפש באותו הרגע מוצר ספציפי, ברגע שתמונה טובה, איכותית ואומנותית תתפוס את תשומת ליבו ועיניו והוא עשוי להחליט שהוא צריך את המוצר רק ממראית עין, וזהו עיקר הקסם של צילום מוצרים ברמה המקצועית. 

תנו מקום ליצירתיות בצילום – זהו עולם חדש של אומנות

זה נכון שמכירת מוצרים הוא בסופו של דבר תהליך עם מטרת מכירה, אך גם בתהליך הזה אתם יכולים להיות יצירתיים ולשדר משהו שונה, ייחודי. בשכירת אנשי מקצוע אומנותיים העוסקים בתחום של צילום מוצרים מקצועי תוכלו למנף את הכישורים של הצלם הקולינרי שלכם לטיפוח העסק שלכם. כאשר אתם מעלים תמונה מוצר משקפת וברורה אין לכך תחליף. אפשר לראות את המוצר באופן אחר, בזוויות שונות, לגלם ולשקף יותר את היתרונות שבו, שלא תמיד רואים בצילום רגיל או אפילו במגע יד ולקבל עליו את מלוא ההסברים בטקסט נלווה. בין אם זהו צילום קולינריה ובין אם זהו צילום מוצרים אחרים הקשורים לעולם הקולינריה הזוויות השונות יביאו לנקודת ראות טובה יותר, ייחודית, ובשילוב האלמנטים הנכונים אלו יביאו את הוויזואליות של המוצר לרמה גבוהה מאד. 

ראלה היא צלמת מזון וסטיילינג עם אהבה גדולה לאוכל ולצילום. לראלה התמחות בצילום וסטיילינג ברמה אומנותית איכותית וגבוהה תוך יצירת תהליך של תמונה מסוגננת ומעוצבת. ראלה מביאה את היצירתיות האומנותית שלה תוך שהיא מפתחת את חזות המוצר שלכם ומביאה אותו לספר סיפור ולהעביר מסר. לראלה תואר ראשון בתקשורת צילומית וביצעה התמחות אצל הצלמים הקולינריים המובילים בישראל. נשמח לעמוד לשירותכם עם שירותי צילום מוצרים מקצועי ולעזור לכם לקדם מכירות בעסק שלכם.

 

תוכן עניינים
צילום מוצרים
בואו נדבר!
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם