Raella Budow
צילום מזון אוכל

צילום מנות אוכל

ענף הקולינריה הוא אחד הענפים האהובים והפופולריים בישראל ובעולם. מספיק ביקור קטן בתל אביב כדי להתרשם מאינספור מסעדות, בתי קפה וחברות בתחום הקולינריה המתייחסות לעסק שלהן במלוא הרצינות. שף או בעל מסעדה המתייחס לאוכל שלו כאל אומנות ודוגל בכל פרט קטן על מנת שהלקוח ייהנה מכל ביס של המנה הוא בדיוק אותו שף או בעל עסק מקצועי שגם יצליח. בעלי עסקים רבים בענף הקולינריה זקוקים לשירותי סטיילינג לאוכל על מנת לשווק את המוצרים שלהם ולאפשר לתמונות שלהם לקדם מכירות עבורם.

מי זקוק לשירות צילום מזון מקצועיים?

  • מסעדות – כל בעל מסעדה זקוק לשירותיו של צלם מזון בתל אביב (או באזור בו הוא פועל כמובן) שיפיק עבורו תמונות מרהיבות, מעניינות ומרגשות עמן יוכל לשווק את המוצרים במסעדה. איכות התמונה מצביעה במידה ניכרת על רמת המקצועיות המייצגת את המסעדה. אנשים קונים עם העיניים ועם הרגש ולכן תמונה אחת יכולה להיות שווה לא רק אלף מילים אלא גם אלף הזמנות. 
  • חברות קייטרינג – תמונות המציגות את המנות השונות שחברת הקייטרינג מספקת יכולה להקנות חיים במנות ובמוצרי החברה. לא תמיד הלקוח יוכל להגיע לטעימות או לצפות בעצמו בעבודה של החברה ולכן הוא עשוי יהיה להזמין על פי התמונות שהוא יראה באתר החברה. 
  • רשתות מזון – רשתות מזון המשווקות מוצרי מזון מסוגים שונים, חומרי גלם, פירות וירקות ומוצרי מזון אחרים זקוקים לשירותי צילום קולינריה איכותי ומקצועי. בתמונות יוכלו לעשות שימוש להדפסת קאפות ושלטים בתוך בית העסק וכן גם לצרכים דיגיטליים כמו קמפיינים שיווקיים או עבור אתר החברה.
  • מאפיות ומעדניות – נניח שמאפייה או מעדניה משיקים ליין מוצרים חדש לכבוד חג ורוצים להציג אותו בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלהן, או מעוניינות בצילום תמונות איכותיות על מנת להציג ללקוחות קטלוג או לצורך שילוט. כל אלה ידרשו צלם מזון מקצועי עם התמחות בסטיילינג. 
  • בלוגרים – אלה יכולים לעשות שימוש בתמונות על מנת לשתף אותן בפוסטים שלהן באתר וברשתות החברתיות.
  • שפים פרטיים – יפיקו תמונות מרהיבות של מנות שהכינו בבית הלקוח ויוצגו בצורה יצירתית מעוררת תאבון שיגרמו לאנשים לרצות להזמין את השף אליהם הביתה.
  • ועוד…

צילום מנות אוכל עם ראלה – צלמת מזון:

ראלה הינה צלמת מזון בעלת ניסיון רב בתחום, תואר ראשון בתקשורת צילומית והתמחות בסטיילינג לאוכל. צילום מנות אוכל ומוצרי מזון מצריך עבודה מקצועית הן ברמת ההכנות וסידור האלמנטים השונים, שימוש בתאורה נכונה ויצירת הטקסטורות המתאימות, והן ברמת הציוד המקצועי והעבודה הנכונה עמו להפקת התמונות הטובות והמקצועיות ביותר. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

תוכן עניינים
צילום מזון אוכל
בואו נדבר!
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם